.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگ نرم و وظيفه چند برابري ايثارگران

رئيس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: امروز مقابله با جنگ نرم، وظيفه جانبازان و ايثارگران جامعه را در محافل علمي چند برابر كرده است.

به گزارش خبرنگارشمال نیوز ازبابل ،عسكر جانعلي‌زاده رئيس دانشگاه صنعتي بابل در مراسم تجليل از 18 جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل اظهار داشت: جانبازان همواره بايد در ميدان و عرصه‌هاي مختلف حضور داشته باشند و هرگز احساس خستگي و كناره‌گيري نكرده، رسالت خود را نسبت به جامعه و نسل جوان انجام دهند تا قشر جوان ارتباط بيشتري با آنها داشته و معنويت و منشي كه در جانبازان وجود دارد را كسب كنند.

وی افزود،فرهنگ ايثار، شهادت، پاسداري و ايستادگي و مقابله با مستكبران از اساسي‌ترين تفكرات اعتقادي ما پس از پيروزي انقلاب اسلامي بوده است كه در جامعه بايد نهادينه شود.

جانعلي‌زاده تصريح كرد: اگرايثارگري‌هاي رزمندگان در گرما و سرماي طاقت فرساي مناطق عملياتي در دوران جنگ نبود، امروز چهره‌هاي علمي، دانشجويان، اساتيد دانشگاه‌ها و دانشمندان كشور ما به راحتي نمي‌توانستند به فعاليت‌هاي علمي و پژوهش‌هاي كاربردي در ايران اسلامي بپردازند.

وي بيان داشت: امروزه با توجه به ترفندهاي دشمنان، فرمانده كل قوا بزرگ جانباز انقلاب كه بارها مبارزه با جنگ نرم دشمنان را گوشزد كرده‌اند كه اين امر مسئوليت جانبازان و ايثارگران را در جامعه و به ويژه در محافل علمي چند برابر كرده است.

مسئول دفتر نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل نيز اظهار داشت: جانبازان و ايثارگران از مرزهاي اعتقادي، خاكي و آبي اين مرزو بوم دفاع كرده و از عزيزترين دارايي خود گذشتند.

حجت‌الاسلام سيدباقر حسيني تصريح كرد: بارزترين پيام جانباز، بصيرت ملت است و بصيرت در مقابل دشمن، دفاع از ولايت و ولايتمداري از ويژگي هاي بارز حضرت ابوالفضل العباس بوده است.

در پايان اين آيين با اهداي لوح تقدير از جانبازان دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل تجليل شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.